Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Άλλο ένα...μόνο αυτό!


Να το πω? Πάλι βγήκα για ψώνια. Έχω πρόβλημα? Είμαι άρρωστη? Πρέπει κάθε μέρα για να είμαι καλά να παίρνω κάτι. Δεν είναι λογικό αυτό στις μέρες μας εν όψει οικονομικής κρίσης και εν όψει προσωπικού φαλιρισμού! Κάθε μέρα υπόσχομαι στον εαυτό μου πως δε θα φάω σοκολάτες και δε θα ψωνίσω και κάθε μέρα δυστυχώς το κάνω!


Σήμερα περιελάμβανε κάτι τέλεια κασκόλ! Δεν είναι η εποχή τους ακόμα αλλά ελπίζω τώρα πια να έρθει σύντομα γιατί πήρα ένα κασκόλ μωβ με μανίκια και ένα άλλο κασκολάκι μαύρο με κουκούλα και τσεπάκια στις ακριες! Με φώναζαν από τη βιτρίνα ,βέβαια να είμαι ειλικρινής και ένα πορτοφόλι μου φώναζε και μια τσάντα αλλά έβαλα ωτοασπίδες και τα περιφρόνησα αλλά τώρα τα σκέφτομαι.. Έρχεται σαν διαβολάκι στο μυαλό μου και μου λέει πάρε με θα σε βγάλω ασπροπρόσωπη αλλά έρχεται και ο λογαριασμός τραπέζης στο μυαλό μου που μου υπενθυμίζει πόσο έχει κατέβει χωρίς κάποια προοπτική άμεση για να συμπληρωθούν αυτά τα χρήματα!

Περνώντας λοιπόν από μαγαζιά σταμάτησα στο περίπτερο και πήρα ένα περιοδικό ,είδα και το 7 μέρες tv πήρα και αυτό μια και είχε συνταγές τις Αργυρώς. ΣΚ έρχεται λέω να μαγειρέψω στον καλό μου που από οτι φαίνετε θα φωνάξουμε και τους φίλους μας να παίξουμε αυτό το καινούριο ταμπού!
Πέρα απο κάποιες διαστημικές συνταγές που έχει μέσα εχει και μια συνταγή με πολύ όμορφη Φώτο και με υλικά νορμάλ. Σας τη παραθέτω λοιπόν και καλή μου τυχη!


Πένες με πάπρικα , γιαούρτι και καραμελωμένα κρεμμύδια!!

Υλικά:

- 500γρ. πένες
- 2 κρεμμύδια άνυδρα ,κομμένα σε φέτες
- 1/2 φλ. ελαιόλαδο
- 1 κ.σ. πάπρικα γλυκιά
- 1 κ.γλ. πιπέρι καγέν(προαιρετικά)
- 500 γρ.γιαούρτι στραγγιστό σε θερμοκρασία δωματίου
- 1 κ.σ. μαιντανό ψιλοκομμένο
- 1,5 φλιτζάνι κεφαλοτύρι τριμμένο


Εκτέλεση:

Σε τηγάνι ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα λεπτοκομμένα κρεμμύδια σε χαμηλή φωτιά για 8' .Προς το τέλος του σοταρίσματος πασπαλίζουμε τα κρεμμύδια με την πάπρικα και το πιπέρι και τα ανακατεύουμε με μια κουτάλα καλά! Στο μεταξύ έχουμε βράσει τα ζυμαρικά και τα έχουμε στραγγίσει. Σε μεγάλο μπολ βάζουμε το γιαούρτι και τα ζεστά μακαρόνια ,περιχύνουμε και τα καραμελωμένα πικάντικα κρεμμύδια ,πασπαλίζουμε με το μαϊντανό και το κεφαλοτύρι.Τα σερβιρουμε και καλή μας όρεξη!

4 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

mmmm! Νοστιμότατο ακούγεται, εννοώ το κασκόλ με την κουκούλα, λολ

Jirashimosu είπε...

Αφού σε delivery θα καταλήξεις και το ξέρουμε κι οι δυο.

Γιατί να μπεις σε κόπο;

Kiara είπε...

Εντάξει επεσες μέσα,το παραδέχομαι αλλα την έφτιαξα σήμερα και σε πληροφορώ οτι ήταν τέλεια και πικάντικη!

ShoppingTherapy είπε...

αχ καλέ... ξέρεις ποιο είναι το κόλπο? φοράς τα νέα σου αποκτήματα (στη προκειμένη περίπτωση και τα δυο κασκόλ μαζί) και λες "μωρό μου, δες τι αγόρασα για να είμαι όμορφη ΓΙΑ ΣΕΝΑ" και συνεχίζεις "τώρα που ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ όμορφη κρίμα δεν είναι να κλειστώ στην κουζίνα?". στη Σπονδή θα σε πάει!
με γεια! θα κάνει κρύο να βάλουμε τα καινούρια μας?