Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Καλημέρα.... όλη μέρα!


Καλημέρα ,Καλημέρα!! Νομίζω πως θα ναι καλή η μέρα σήμερα. Επιτέλους αρχίζω να κοιμάμαι τα βράδια οπότε ξυπνάω με καλή διάθεση! Άκουσα βέβαια και τι φίλη μου τη Λίτσα να λέει τον Κριό, δεν έβγαλα και πολύ νόημα αλλά το θέμα είναι οτι εγώ νιώθω καλά οπότε κάτι καλό θα είπε και το Λιτσάκι!
Το Σαββατοκύριακο πέρασε εκνευριστικά ήσυχα, σε σημείο απίστευτης βαρεμάρας. Το μόνο που κάναμε ήταν να μας τρέχει ο μεσίτης από σπίτι σε σπίτι να ακούω εξωφρενικές τιμές και να παθαίνω το κάτι της μου! Μ' αρέσει που λένε οτι οι τιμές των σπιτιών θα αρχίσουν να πέφτουν! Μούφα!
Σήμερα λοιπόν ξύπνησα με πρόγραμμα! Έχω κάτι δουλίτσες και λέω μαζί μ αυτές να βάλω στο πρόγραμμα και μια περαντζάδα απο ένα μικροβιολογικό, να αφήσω ένα βιογραφικό μου .Ντρέπομαι απίστευτα Χριστέ μου! Νιώθω και μια ανασφάλεια ως προς αυτο! Τεσπά!
Λέω επιτέλους να πάω και γυμναστηριάκη, τέλος της εβδομάδας έχω ένα γάμο στη Κρήτη και όπως πάντα τελευταία ώρα θυμήθηκα να γίνω fit και να τρώω τονοσαλάτες για μια βδομάδα! Ε! Δε μπορεί μια κοιλιά φλάτ θα τη κάνω! Είναι και αυτές όλες κορμάρες, που να πάω! Οπωσδήποτε γυμναστήριο σήμερα. Α! και το βράδυ έχει θεατράκι. Αύριο οπότε θα έχουμε το ανάλογο ποστ! Άντε Καλημέραααα!

1 σχόλιο:

Jirashimosu είπε...

Κρήτη;
Να μου φιλήσεις τα παιδιά στα Starbucks
Τα πεθύμησα...