Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Όλα αλλάζουν!


Ένα καλό Σαββατοκύριακο πέρασε και ευτυχώς και μια άλλη αργία έρχεται!
Το Σάββατο όπως είχα πει έπρεπε να πάω σε ένα γάμο στη Κρήτη που δυστυχώς δεν πήγα! Δε πήγα λόγω του οτι πλέον δεν έβρισκα αεροπορικά εισιτήρια αλλά δεν επέμεινα κ ολας για το λόγο του ότι πλέον έχω ξεπαραδιαστεί! Παρόλαυτά ένιωθα πολύ άσχημα ,πολύ άδεια εκείνη την ώρα που ήξερα οτι γινόταν ο γάμος. Ένοχη θα έλεγα! Το Ρινάκη μας παντρεύτηκε! Με έπιασε μια νοσταλγία για τις παλιές ζωές ,τους δρόμους που παίρνουμε τις επιλογές μας ,τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε. Πόσο μου λείπουν? Αρνούμαι να μεγαλώσω αλλά αρνούμαι να μεγαλώσουν και οι φίλοι μου! Αυτούς που είχα επιλέξει αυτούς θα θελα και πάλι. Γιατί τελικά καταλήγουμε στο να παίρνουμε διαφορετικούς δρόμους? Είμαι άνθρωπος που κολλάω στο παρελθόν , είμαι ανοιχτή σε νέα πράγματα αλλά θέλω μαζί και τους ανθρώπους που αγαπώ! Δε μπορώ εύκολα να δεχτώ τις αλλαγές, θέλω τις φίλες που είχα στο δημοτικό να μπορούσα να έχω και τώρα. Αυτούς που τους νιώθω οικογένειά μου!
Κάνω γνωριμίες άλλα στη ουσία δεν ανοίγομαι, δεν επιτρέπω να μπει κανείς νέος στη ζωή μου!

Παρ όλη λοιπόν τη μελαγχολία που με έπιασε ,πήρα τηλ μια φίλη και πήγαμε για μια ζεστή σοκολάτα και καθίσαμε κουλούρα στο καναπέ και τα λέγαμε! Ξέφυγα λίγο αλλά ήρθε να συμπληρώσει τη μελαγχολία μου και η αλλαγή της ώρας! Δε θέλω ρε παιδί μου! Θέλω μέρα πως θα γίνει? Θέλω να είναι μεγάλη η μέρα! Ε το μόνο καλό βέβαια είναι οτι χορτάσαμε ύπνο!


Χτες Κυριακή πήγαμε με τον Κιαρίκο μου θέατρο, Νοέμβριος λέγεται η παράσταση! Η παράσταση νομίζω οτι περισσότερο ρόλο έχει στο να σου μάθει σε όλους τους χρόνους και τα πρόσωπα το ρήμα Γαμάω! Έλεος!
Το έργο δε λέει και πολλά ,σκιαγραφεί τον Μπούς (ίσως και τον δικό μας τον πρωθυπουργό σε αρκετά σημεία)και τη λεσβία γραμματέα του! Πολύ καλή ερμηνεία Χατζηπαναγιώτη αλλά σαν έργο , κουράζει!
Σήμερα λοιπόν βγήκα για καφεδάκι στα starbucks έκανα κάτι δουλειές που είχα και επιτέλους βρήκα και πήρα τα παπουτσάκια που έπρεπε! Ελπίζω τώρα πια να ησυχάσουν όλα μέσα μου!

2 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Αύριο χτυπάμε κάνα starbuck?

ShoppingTherapy είπε...

παπουτσάκια ακούω... γιαμ γιαμ (θέλω φωτογραφία)