Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Τούλιπ λείπει?


Και τσάντα πήραμε και ζακέτα πήραμε και μαλλί φτιάξαμε και καφέδες πήρα από τα coffe way buttercream ,καβουρδισμένο αμύγδαλο ,σοκολάτα πορτοκάλι αυτόν τον κύριο butterscotch ρε παιδιά δεν τον βρήκα να τον πάρω!
Τα ερωτήματα παραμείναν ερωτήματα, η καταθλούμπα καταθλούμπα και οι αμφιβολίες επίσης!
Έχει κάτι ο Ερμής μου? Η σελήνη μου, η Αφροδίτη μου δε ξέρω! Είμαι σε μια μόνιμη κυκλοθυμική συμπεριφορά.
Και ενώ όλα βαίνουν καλώς, κάτι λείπει! Τι να ναι αυτό? Μήπως η βαρεμάρα του καναπέ με κάνει να τα έχω όλα αυτά? Μήπως πρέπει να ξεκουνήσω για δουλειά πάλι και ότι κάτσει που λέει κ ο λόγος.. ?Δε βρίσκω άλλη εξήγηση!
Με τον κ. Κιαρίκο τη μια συζητάμε για σπίτι και την άλλη είμαστε σε μια βαρεμάρα απίστευτη! Με νευριάζει που δουλεύει τόσο πολύ και που όταν συναντιόμαστε η κούραση είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του και ενώ εγώ έχω όρεξη για περπάτημα , για σινεμαδάκι και καφέ εκείνος είναι κουρασμένος και μου δείχνει με το ύφος του το λυπημένο, τη μιζέρια! Αχ τι μαγνήτη έχω ο πρώην έτριβε τη κοιλιά του και ήθελε μονίμως να κοιμάται και τώρα αυτό.. Εγώ φταίω δε μπορεί, εγώ! Έχω παιδί μου δυνατή προσωπικότητα και τους βγάζω off!
Σήμερα λέω μόλις θα φύγουν οι βουρδούλακες και θα βγει το φώς της ημέρας να συναντήσω το ναυτάκι μας, να πιούμε καφεδάκι και να πάμε γιαυτα τα παπουτσάκια. Μήπως επειδή δε βρήκα να πάρω τα κατάλληλα παπουτσάκια έχει παραμείνει η μελαγχολία? Βρε λες?

gooden morning!!

3 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Το ναυτάκι σας πάντως που σας είδε με αυτό το στιλάτο παλτό να μπαίνετε στο γαλλικό καφέ, την ώρα που έπαιζε jazz έχει να σας πει ότι δεν έχετε κανένα λόγο να νιώθετε κατάθλιψη...

Μοιάζατε με σκηνή από ταινία

Aντώνης είπε...

Πάλι εμένα στην απέξω....

Για τα παπουτσάκια μας λες, για την Παπουτσάκη τί έχεις να δηλώσεις????

Kiara είπε...

@αντώνης
τι να πω καλε γιατην μυταρού τη παππουτσάκι που έγινε ντίβα και αυτη η ατάλαντη!
Σε αφήσαμε στην απέξω γιατι σιγά μη ξυπνούσες απο το χάραμα να ρθεις να μας βρεις!