Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Home sweet home!


Ά πα πα το Λιτσάκι δε μας τα λέει καλά! Έλεγε χτες " απο το βράδυ θα μπείτε σε μια πολύ καλή περίοδο από τις πιο καλές κ ολας η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Νοέμβρη". Καλέ από χτές το βράδυ πονάει όλο μου το σώμα η μέση ,η κοιλιά ο φρονιμίτης και έχω και έναν τρομερό πονοκέφαλο! Μήπως δεν είμαι Κριός?

Είναι λίγο μουντά σήμερα ή μου φαίνεται? Να χαρώ για να λυπηθώ ,δεν ξέρω!
Σήμερα θα συναντήσω πάλι τον μεσίτη ο οποίος προσπαθεί να μου πουλήσει ένα σπίτι.
Ρετιρέ στον 4 όροφο με τζάκι όλα κομπλέ σε καλή τιμή, κατα τη γνώμη του πάντα!
Το κακό είναι οτι συμφωνεί και ο Κιαρίκος! Τι θα κάνω? Σε ποιον να πω τον πόνο μου? Σε ποιον να πω οτι εκεί που χτίζεται αυτή η πολυκατοικία ακριβώς από πίσω έχει ένα μνημείο (έτσι το λέει...)με οθωμανικούς τάφους? Και γιατί εμένα μου κάνει κάτι το τρομερό να έχω στο μυαλό μου οτι σε πολύ μικρή απόσταση από το σπίτι μου θα έχει τέτοια μνημεία!! Όχι πείτε μου είναι αμελητέο αυτό το γεγονός? Τι να το κάνω το ρετιρέ αμα ξυπνάω μέσα στα μεσάνυχτα και αντικρίζω τέτοιο θέαμα! Είναι στο πίσω μπαλκόνι βέβαια και μου λέει ο Κιαρίκος μου Θα βάλουμε τέντα στο πίσω μπαλκόνι, θα το κλείσουμε αν θες δε θα βλέπεις τίποτα ...και στο κάτω κάτω δεν έχει νεκρούς μέσα μόνο μάρμαρα είναι,δες το κ έτσι!
Πείτε μου είμαι τρελή που ανατριχιάζω στην ιδέα? Σήμερα είπα να δώσω μια τελευταία ευκαιρία και να πάω να το ξαναδώ! Όλα τα υπόλοιπα , οι χώροι ,το τζάκι ,οι μπαλκονάρες είναι πολύ καλά , το ομολογώ! Όμως σπίτι δεν παίρνεις κάθε μέρα έτσι δεν είναι? Τι είναι μπλουζάκι απο Ζάρα?Το παίρνεις ε και αν δε το βάλεις έ δε χάθηκε κ ο κόσμος!


Αλήθεια τώρα που είπα για ρούχα ισχύει οτι σήμερα θα είναι κλειστά τα μαγαζιά? Έχω μια μελαγχολία και θέλω να τη πνίξω με κάνα ζευγαράκι παπουτσάκια μαύρα που ψάχνω. Ε και ένα φουλαράκι δε θα με χαλούσε όπως και μια μαύρη μεγάλη τσάντα γιατί είναι το μόνο χρώμα που δεν έχω! Διάλειμμα στα green για τον τέλειο καπουτσίνο λάτε και κάνα ανοιχτό σάντουιτς στα δύο για να ξεγελάς της θερμίδες! Αχ και μόνο που το σκέφτηκα έλαμψε χαμόγελο στο Κιαρέϊκο μουτράκι μου !Που είσαι jirashimosu? Έχουμε δουλειές!!

4 σχόλια:

Lopi είπε...

Σκέψου μόνο το σκηνικό: εσύ ξαπλωμένη νωχελικά πάνω σε αρκουδοτόμαρο, μπροστά από το αναμμένο τζάκι, να πίνεις αργά από το κρυστάλλινο κολονάτο ένα πινό νουάρ και από το πικάπ να τσιρίζει η Κάλας "Άβε Μαρία" ενώ έξω λυσσομανάει ο αέρας.
Πέρα από τις κινηματογραφικές σκηνές οικιακής θαλπωρής, η προσωπική μου γνώμη - αν και δεν το έχω ματαδεί το ακίνητο - είναι ότι αν το μόνο πρόβλημα έγκειται στο "μνημείο" τότε ξέχνα το και go for it! Στο κάτω κάτω και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στην Θεσσαλονίκη ολόκληρο πάνω στο παλιό εβραϊκό νεκροταφείο είναι χτισμένο και δεν θυμάμαι ποτέ να είδα στις ειδήσεις φοιτητή να παραπονιέται ότι μια μέρα βγήκε από το γκαζόν της Θεολογικής o Αβραάμ Κοέν ζόμπι και πήγε να του φάει την μπουγάτσα.

themis είπε...

kiara σ αγαπω.ετσι απλα

Aντώνης είπε...

Απορία: Μήπως το Λιτσάκι έχει πάρει την κάτω βόλτα μαζί με το κανάλι της;;

Κατάφαση: Τα μνημεία είναι αξιοθέατα. Εσύ είσαι αξιοθέατο. Άρα πολλοί λόγοι να πάρει γενικότερα τα πάνω της η περιοχή!

Kiara είπε...

@lopi
Α! Δε μου χε περάσει απο το μυαλό και το θέμα της μπουγάτσας!Αν υποψιαστώ πέραν των άλλων φόβο μου οτι θα έχω και της μπουγάτσας θα τρελαθώ!

@Αντωνάκη
Δυο αξιοθέατα σε μια περιοχή δε πάνε.Το ένα κανει αντίθεση με το άλλο!Και τη ειρωνία!Εγω η χαρά της ζωής να αντικρύζω μακάβριους τάφους! Ε ποτέ!