Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Μπακαλόγατος!





Επιτέλους αρχίζει ο θεατρικός χειμώνας, τι καλά !Αν είναι για κάτι που χαίρομαι στο οτι έρχεται χειμώνας είναι για αυτές τις εξορμήσεις. Για τις βραδιές που θες να κρυφτείς μέσα σε μια αίθουσα και να σε παρασύρουν οι ηθοποιοί σε έναν άλλο κόσμο. Άλλες φορές να θες συνεχίσεις να είσαι εκεί και άλλες να λες τη τυχερός που είμαι εδω που είμαι. Ελπίζω και φέτος να μας χαλαρώνουν.
Αυτή τη φορά στάση, Θέατρο Μουσούρη ,Μπακαλόγατος ! Μια και πέρσι δεν προλαβαίναμε εισιτηριάκη να δούμε είπα να είναι το πρώτο που θα ανοίξει την αυλαία μου.
Έτσι λοιπόν παίρνω αυτή τη φορά τη φιλενάδα μου τη Μάρω ,βάζουμε τα ψηλά μας ..και να μαστε!
Ένας Φιλιππίδης αναμενόμενος για την καλή κριτική! Ένας Ζήκος όλα τα λεφτά μια και καπελώνει όλους τους υπόλοιπους και ένας Τσαλταμπάσης φοβερός! Αυτός ο ηθοποιός νομίζω κάνει μόνο για κωμωδία ή μάλλον είναι ο ίδιος κωμωδία! Όσον αφορά τη Θάλεια Ματίκα ωραία κοπέλα ρε παιδιά αλλά δεν με πείθει, δεν με πείθει και απορώ πως και τόσες σειρές κάνει στη τηλεόραση, πως?? Ίδια σε όλους τους ρόλους, ίδια! Μήπως παίζει τον εαυτό της η κοπέλα?
Γενικά σα παράσταση θα την πρότεινα και γω με τη σειρά μου, είναι καλή για ένα Σάββατο βράδυ απλά έλεος όχι και τόσος ντόρος που έγινε πέρσι με τα εισιτήρια! Πολύ κακό πια..
Είναι μεγάλος ακόμα ο χειμώνας!

1 σχόλιο:

Aντώνης είπε...

Αντε καλό θεατρικό και κινηματογραφικό χειμώνα, αγάπη! Και περιμένουμε με αγωνία όλες τις κριτικές σου!