Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Καλό Νοέμβρη να χουμε


Αν και αργοπορημένα καλό μήνα. Τα τρεχάματα έχουν πληθύνει οπότε δε προλαβαίνω τις 2 τελευταίες μέρες να ψωνίσω οπότε και αυτό με χαροποιεί! Βέβαια την προηγούμενη βδομάδα του δωσα και κατάλαβε , από εσώρουχα μέχρι και φουλάρια.

Αφού τελείωσα με τα κασκόλ που είχαμε πει την επόμενη μέρα πήγα μια βόλτα απο το αγαπημένο μου μίνι μαγαζί το mile bacini .Πήρα ένα γκρι μπλουζοφόρεμα άψογο με τον ένα ώμο όξω!! Φορεμένο με κολάν μωβ και ζώνη στην ίδια απόχρωση και φορώντας τα γκρι μου τα μποτάκια τα σκέφτηκα και με διαπέρασε ένα ρίγος!
Παρακάτω περνάω και από ένα μαγαζί με εσώρουχα ..ένα καφέ σετάκι με "συντρέλανε".
Κάτι πινέλα συμπληρωματικά από τα φοβερά της mac ήταν απαραίτητα!

Την επόμενη μέρα λοιπόν πήγαμε στα mall με τον Κιαρίκο μου και μιας και τον έπιασα στα καλά του ψωνίσαμε και για κείνον(βαριέται απίστευτα τα ψώνια) και φυσικά ε και γω άνθρωπος είμαι ψυχή έχω να μη πάρω μια απλή μπλουζίτσα, βραχιόλι ,ζώνη και ένα φουλαράκι? Να πάρω ε?
Άσε που θέλω να πάρω και μια τσάντα αλλα επειδή τα χε τα λεφτάκια της έβαλα της πατροπαράδοτες ωτοασπίδες. Ακόμα παλεύουμε!!

Οπότε όπως καταλάβατε το Σκ περιελάμβανε ως επί το πλείστον ψώνια. Με το που ξεκίνησε όμως η βδομάδα άρχισαν οι υποχρεώσεις και τα τρεχάματα και έτσι τη γλίτωσε λίγο η τραπεζίτσα μου.


Τα καλύτερα νέα είναι οτι βρήκαμε το σπίτι των ονείρων μας που λένε! Είναι το σπίτι που έκανε κλίκ σε όλους μας. Έχει και ένα σκοτεινό σημείο βέβαια στην όλη υπόθεση! Πρέπει να παντρευτώ για να γλιτώσουμε το φόρο 1ης κατοικίας.
Παναγία μου! Εντάξει αυτή είναι η εξέλιξη αλλα πολύ μπαμ μου ήρθε. Θέλω??
Πάει!Αυτό θα είναι κοινωνική κατακραυγή!Τέλος για πάντα ελεύθερη ζωή! Ακόμα και στις δουλείες. .μετράει αρνητικά!
Περίεργα νιώθω ,δε ξέρω τι θέλω. Είναι και αυτή η Λίτσα που με μπερδεύει! Τι λένε τα άστρα μου? θα βρω δουλειά ,θα πάρω σπίτι ,θα μείνω ελεύθερη? Μη ρισκάρετε πάντως λέει! Τι από όλα ρωτάω εγώ!

3 σχόλια:

ShoppingTherapy είπε...

δες το γάμο σαν ευκαιρία για λίστα δώρων! το shopping δεν περιορίζεται μόνο σε ρούχα και τσάντες. υπάρχουν και τα είδη σπιτιού! :)

themis είπε...

Δικιο έχει η Στέλλα. Φαντάσου να χεις να αγοράσεις ολοκληρο σπίτι!!!!!!Από πετσέτες μπανιου μεχρι κιμονο και περιεργες παντόφλες και σετ για κοκτειλ παγοκοφτες κουτάλια φρυγανιερα κι αλλα αχρηστα και γοητευτικα!Παντρεψου παμε για ψωνια

Kiara είπε...

Α τοτε θα έχω και δικαίωμα αλλαγής συζύγου αμα τελικά δε μαρέσει?Όπως στο shopping μωρε!