Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Αχ και να φαινόμουν!


Είμαι τυλιγμένη σε μια ζώνη αδυνατίσματος ,τρέμει όλο μου το κοιλιακό σύστημα ,κορδέλα στο κεφάλι και μάσκα ενυδάτωσης στα μάτια! Έχω γεμίσει κεριά στο δωμάτιο αναμμένα και πίνω τον αγαπημένο μου καφεδάκο buttercream!
Είπα μετά απο αυτή τη βδομάδα η οποία ομολογουμένως ήταν αρκετά κουραστική οπου με γέμισε από δουλειές και σκέψεις ,τρέξιμο , με έφτασε στα τάρταρα ψυχολογικά ,με επιβάρυνε με αμέτρητες break ημερησίως και με ξαγρύπνησε αρκετά από τα βράδια για να κάνω υπολογισμούς. Είπα να ανταμείψω τον εαυτό μου με λίγη έξτρα περιποίηση, χαλάρωση!


Το θέμα του σπιτιού μάλλον το χα πάρει πολύ επιπόλαια. Βλέπω πόσες δυσκολίες έχει και πόσα πράγματα θα αλλάξουν μετά από αυτό! Κατα αρχήν το ενδεχόμενο του γάμου είναι κάτι που ίσως τελικά δεν το αποφύγω!Και θα ξαναπώ πάλι ,το είχα στο μυαλό μου αλλά όχι τόσο σύντομα! Φυσικά το θέμα της τράπεζας είναι το σημαντικότερο!
Έχω μπλοκάρει ,δε προλαβαίνω να σκεφτώ τι από όλα πρέπει να κάνω!

Σήμερα ευτυχώς θα βγούμε με τον καλό μου και ελπίζω να ξεφύγουμε λίγο από αυτό το βάρος που νιώθουμε και οι δύο. Ανυπομονώ τόσο να δω τους φίλους μας ,να τα πούμε ,να πιούμε κρασάκι να γελάσουμε ,να ξεχάσουμε τράπεζες επιτόκια, κρίσεις, ανεργεία κλπ κλπ.
Τι είναι πάλι αυτό? Βαρέθηκα να ακούω πόσο μίζερη θα γίνει η ζωή μας στο προσεχές μέλλον από τις βρωμοειδήσεις. Θέλω λίγη θετική αύρα στη ζωή μου, μπορώ έστω να τη νοικιάζω? Βαρέθηκα!

Γι αυτό και γω χτες είπα να πνίξω το πόνο μου σε ένα κόκκινο κραγιόν απο τη mac. lady bag! Να δω πότε θα ευτυχήσουμε να το φορέσω κ όλας!
Τώρα νομίζω πως ήρθε η ώρα να βγάλω τη μάσκα από τα μάτια γιατί σαν να πέτρωσε νιώθω, δυσκολεύομαι να κλείσω τα βλέφαρά μου...

3 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Μεγαλώνουμε κοπελιά
κι η ζωή μας προσπερνάει
με άγχωσες... φέρε λίγο από το κρασάκι σου
:-(

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Βγάλε την μάσκα, φόρεσε το κόκκινο καργιόν κοιτάξου στον καθρέφτη και χαμογέλα!
Έτσι για σένα και για κανέναν άλλον.

Καλό Σ/Κ

Kiara είπε...

@jirashimosu
θυμάσαι τι ωραία περνάγαμε τότε που έκλαιγα για τον μπόμπα?Τι ωραίες εποχές!Τι γέλιο παρα ταύτα!

@pavlos
Ευχαριστώ ,καλό ΣΚ μας!Αν και πολύ φοβάμαι οτι απο Δευτέρα θα τη ξαναβάλω τη μάσκα!