Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Ηταν όλοι τους παιδιά μου

Άλλη μια Πέμπτη μύριζε από χιλιόμετρα θέατρο! Αυτή τη φορά η στάση ήταν Ακαδημίας 3 Αθήνα ,Θέατρο Τζένη Καρέζη!

«Ήταν όλοι τους παιδιά μου»

Το θέατρο μεγάλο αλλά και παλιό σχετικά! Τα καθίσματα παλιά και λίγο άβολα , έτριζαν στη παραμικρή σου κίνηση.

Το θέατρο ήταν γεμάτο και απ’ ότι κατάλαβα κάποια συνεστίαση είχε το καπή και φέρανε όλους τους ηλικιωμένους! Καλοί και άγιοι οι καημένοι αλλά πολύ μπόχα ρε παιδί μου, μούχλα γεμίσαμε, τόσοι ηλικιωμένοι άνθρωποι!

Έκτη σειρά καθίσαμε εμείς. Έλα όμως που η γκαντεμιά μου συνεχίστηκε! Ένα ντερέκι ηρθε και κάθισε μπροστά μου. Σας το έχω πει? Μισώ τους πολύ ψηλούς ανθρώπους!

1ον μου κόβουν τη θέα και

2ον με κάνουν να φαίνομαι τάπα!

Επί του θέματος… Όσον αφορά το έργο δεν το συζητώ! Πάρα πολύ καλό,

Ο Συνταξιούχος εργοστασιάρχης Κώστας Καζάκος κατηγορήθηκε μαζί με το συνέταιρό του ότι προμήθευαν ελλατωματικούς κινητήρες αεροπλάνων κατά τη διάρκεια του πολέμου. Ο Καζάκος όμως ξεγλίστρυσε από τη φυλακή φορτώνοντας όλες τις κατηγορίες στο συνέταιρό του, ο οποίος συνεχίζει να βρίσκεται στη φυλακή πληρώνοντας το τίμημα του εκεί. Ο καζάκος όμως γνωστός ως john Κeller πληρώνει το τίμημα του με το να θρηνεί το γιό του ο οποίος θεωρείτε αγνοούμενος 3 χρόνια, πιλότος!!

Μια σειρά από αποκαλύψεις ακολουθούν και ο άλλος του γιος (Κωνσταντίνος καζάκος), ο οποίος τα χει μπλέξει με την αρραβωνιαστικιά του χαμένου του αδερφού (Αλεξάνδρα Παλαιολόγου),γίνεται ράκος.

Το cast :

Κώστας Καζάκος ..Πολύ καλός

Αφροδίτη Γρηγοριάδου.. Υπέροχη στις αφηγήσεις της

Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.. Μια ζωή αχώνευτη

Κωνσταντίνος Καζάκος ..Κρεμάστρας όπως έλεγε και μια φίλη

Γεράσιμος Μιχελής.. Καλός

Ιωσήφ Μαρινάκης.. Αχ το σαγόνι του νόμιζες θα φύγει μόλις νευρίαζε, κούκλος όμως!

Και η σκηνοθεσία ήταν του Γιάννη Ιορδανίδη.

(7/10)!

Δεν υπάρχουν σχόλια: