Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

mac


Εχτές βγήκα μια βόλτα σε Ηondos! Είπα αντί να δώσω λεφτά σ' ένα ψυχαναλυτή ,δε πάω να κάνω τα ψώνια μου? Μεγαλύτερη χαρά θα μου δώσει!

Ανεβαίνω στο πάνω όροφο και άρχιζα να παίρνω κρέμα σώματος , ντεμακιγιάζ , λακ , γυαλιστικό μαλλιών ,μανό .
Παρεμπιπτόντως η κρέμα σώματος τέλειαααα! Είναι ξέρετε σ' αυτά τα βάζα στυλ μαρμελάδας.
Η κρέμα είχε υφή μούς και ήταν τέλεια επάνω στο δέρμα σα βούτυρο που όμως δεν αφήνει λαδίλα ,γράσο!Και το άρωμα? Ότι πρέπει για χειμώνα με τις υπογλυκαιμίες μου, βανίλια κανέλα!!οπότε, θες γλυκό? δάγκωσε το μπράτσο σου! Δε παχαίνει!
Τεσπα ! Άλλος είναι ο σκοπός μου!
Κατέβηκα και στο ισόγειο και φυσικά πήγα στα mac ενδιαφερόμενη για ένα κραγιόν! Βρίσκω ένα από τα πάρα πολλά που να ταιριάζει στις προτιμήσεις μου και μου λέει η κοπέλα θα στο απολειμάνω και θα το δοκιμάσουμε επάνω σου γιατί στα χείλη βγαίνει ένα τόνο πιο σκούρο.
οκ! της λέω απολύμανέτο και εδώ είμαι εγώ!
Όντως μου το δοκιμάζει το κραγιόν φυσικά με λίγο μολύβι! Όντως λίγο διαφορετικό από αυτό που έβλεπα στο χέρι μου!
Μου λέει μια στιγμή να σου βάλω και λίγο κονσίλερ ,να μου βάλεις τις λέω εγώ!!
Παιδιά πήρε ένα πινέλο και μου το άπλωσε, ούτε που κατάλαβα κάτι! τσακ και ήταν απίστευτο το αποτέλεσμα (είμαι απελπισμένη με το θέμα των μαύρων κύκλων).
Μετά μου βάζει και μια πούδρα ,ελάχιστη! Μου βάζει και μια μπεζ σκιά ! τσακ! έτοιμη για φωτογράφηση!!
Οπότε τις λέω , τη πάτησες δε θα αγοράσω τίποτα ! Θα αγοράσω εσένα για να με βάφεις έτσι.
Χα, χα γέλασε η καημενούλα και φυσικά και αγόρασα σκιά και κραγιόν!
Το θέμα είναι πως η καλή αυτή κοπελίτσα μου σφυρίζει στο αυτί! πάρε το glamour, έχει μια κάρτα στην οποία 8- 12/11 εχει 30% έκπτωση στα mac έλα και πάρε κάτι πινέλα , κονσίλερ και ρουζ που ήθελα.
Η αλήθεια γενικά ντρέπομαι να χρησιμοποιώ εκπτωτικά από διάφορα περιοδικά ,διαφημιστικά κλπ. Αλλά τώρα που μου το πε και μόνη της η κοπέλα ,ε! αισθάνθηκα κομματάκι πιο άνετα!
Λοιπόν γιαυτό σας λέω, τρέξτε για
glamour

Εγώ πιο πολύ καίγομαι για τα πινέλα της mac που είναι και πολλά και ακριβά! Είναι τέλειαααα!!

Α!! Και σήμερα το βράδυ έχει θέατρο , ε !! Για κάποιους ίσως είναι απειλή!

5 σχόλια:

Ναυαγός είπε...

Δεν ξέρω τι κάνεις εσύ σα γυναίκα αλλά εγώ σαν άντρας σκέφτομαι διαφορετικά όταν θέλω να αγοράσω μπογιές για το κορίτσι.

Μπαίνω στο Hondo βρίσκω μια που της μοιάζει στα χρώματα κοιτάω αν της πάνε αυτά του είναι βαμμένη και της λέω να μου δώσει τα ίδια. Συνήθως το κορίτσι μετά δεν τα αλλάζει. Δηλ. της αρέσουν. Οπότε δουλεύει το σύστημα. :)

Good As You είπε...

Τι είδες στο θεάτρο? ποιο?

Kiara είπε...

@good as you
telika de piga theatro!me epiasan oi baremares mou ,ta katathliptika mou kai to afisa!
pantos itan na pao sto markoulaki!
"o don jouan sto soxo" .Alli fora!

Μ είπε...

Kiara καλησπέρα!
Τα mac και μένα είναι τα αγπημένα μου! Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά οι σκιές, τα κραγιόν και το make-up τους δεν συγκρίνονται. Το καταναλωτικό σοκ το έπαθα στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, που έχει duty-free mac...

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Για μαύρους κύκλους έχω να προτείνω terproline από την sycroline στα φαρμακεία στην τιμή των 23e με καθημερινή χρήση κρατάει 3-4 μήνες. Και κονσίλερ τις clinique. Αρκετή ενυδάτωση και φωτεινότητα.