Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

EL GRECO

Κυριακή χτες. Βαρετή μέρα λόγω εθνικών εορτών και τέτοια ,οπότε τι θα γέμιζε αυτή την ανιαρή και καταθλιπτική Κυριακή που ήρθε να μας το υπενθυμίσει και η αλλαγή της ώρας?

EL GRECO!

Πάω στο village, γιατί μπορεί να λένε τα χίλια μύρια για το village αλλά εγώ θα τη πω την αμαρτία μου, μ’ αρέσει το village!Μ’ αρέσουν τα αναπαυτικά καθίσματα ,η άνεση , ο ήχος ,τα λατρεμένα μυρωδάτα και άκρως παχυντικά ποπ κόρν .

Παίρνω πάλι τον καλό μου, βάζω τα τζινάκια μου και τα φλάτ τα παπουτσάκια μου , το κόκκινο γυαλί (διότι και το σινεμά θέλει το στυλάκι του) και κατευθείαν villagaki .

2 εισιτήρια σε πλαϊνές θέσεις παρακαλώ ! οκ!

Παίρνω και το ποπ κορνάκι μου όπως σας προανέφερα και μπαίνω στην αίθουσα.

Δομήνικος Θεοτοκόπουλος προερχόμενος από το Ηράκλειο της Κρήτης, που βρίσκετε στη κατοχή των Ενετών ,νέος ζωγράφος στα πρώτα του σχετικά βήματα γνωρίζει τη Ματσούκα ,γνωστή λυσσάρα τoν παρασέρνει στη Βενετία .Εκεί γνωρίζει έναν Ισπανό ιερέα το ντε Γκεβάρα όπου τον προσκαλεί στην Ισπανία να ανοίξει τους ορίζοντες του.

Αρχικά φίλοι , αργότερα εχθροί. Ένα πορτρέτο του Ντε Γκεβάρα είναι η αφορμή για να γίνει πόλεμος μεταξύ τους.

Νικητής φυσικά βγαίνει ο Δομήνικος.

Ξέχασα να σας πω ότι η Ματσούκα προκειμένου να παντρευτεί αυτόν που ήθελε ο πατέρας της, αποφασίζει να γίνει καλόγρια και έτσι προύτς και ο Δομήνικος..

Παρόλα αυτά μπορώ να πω ‘άξια ‘ κυρά Ματσούκα μου , άξια! Με εξέπληξες μπορώ να πω. Μόνο βρε κόρη μου φτιάξε λίγο τη προφορά σου τι ήταν αυτό το τρικαλιώτικο αγγλικό?

Για να συνοψίσουμε λοιπόν θα σας τη πρότεινα τη ταινιούλα, να πάτε να τη δείτε .Αξίζουν τα σκηνικά ,τα κουστούμια και φυσικά η βιογραφία του Ελληνάρα.

2 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Λίγο βαρετή μου φαίνεται εμένα αυτή η ταινία-απ' τα τράιλερ ακόμα.

Ο Καβάφης του Σμαραγδή μου άρεσε πάντως.

Όσο για τη Ματσούκα, Κιάρα, έπρεπε να την έβλεπες πέρσι να παίζει Λαίδη Μάκβεθ στο Εθνικό.

Όνειρο...

"Ντάνκαν, το κοράκι..."

ΥΓ. Η Χαρούλα που κολλάει με τον EL GRECO?

Kiara είπε...

@Jirashimosu

Μια χαρά ήταν, τόσα λεφτα ξοδέψαν οι άνθρωποι να μη τους τιμησουμε και μεις?
Όσο για τη μουσική είπα να προτοτυπήσω με χαρούλα απο ότι με vangeli
εκτος και αν θες να σου βαλω κρητικές μαντιναδες!ταιριάζει