Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Θέλω και γω διακοπές!!!!!

Πλησιάζει καλοκαίρι και όπως είχα φαγωθεί να έρθει τώρα αντιλαμβάνομαι οτι μάλλον δε θα μου δώσουν άδεια λόγω του ότι είμαι σχετικά καινούρια και πολύ θα φρικάρω! Τώρα το θέμα είναι ότι δεν είναι όπως άλλες δουλειές που δε με κάλυπταν ,το θεωρούσα κάτι προσωρινό και έτσι μόλις πήγαινε Ιούλιος την έκανα για άλλα μέρη! Διακοπές, πισινάκια ποτάκια και τα τοιάυτα! Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά! Αυτή η δουλειά που έχω τώρα δε με καλύπτει στο 100% αλλά είναι μια δουλειά την οποία κάνω ευχάριστα μου αποδίδει ικανοποιητικό μισθό ,καλό ωράριο, πενθήμερο(όχι ΣΚ) και το κυριότερο δουλεύω με κόσμο! Κάτι το οποίο με γεμίζει απίστευτα! Τι άλλο δηλαδή να ήθελα?
Οπότε τώρα τα πράγματα δυσκολεύουν! Άδεια δε πρόκειται να πάρω ούτε Ιούλιο ούτε Αύγουστο! Και γώ που είχα μάθει στον ένα μήνα διακοπές απαραιτήτος ούτε με ελεημοσύνη δε πρόκειται να πάρω αδειούλα! Ούτε μία εβδομάδα! Πώς θα αντέξω λοιπόν να βγάλω και τον επόμενο χειμώνα δίχως μια νότα θετικής αύρας?
Βέβαια παρήγορο είναι το ότι θα έχω τα ΣΚ για κοντινές εξορμήσεις! π.χ. Ναύπλιο, τον αγαπημένο μου προορισμό!
Και να φανταστείς ότι οι δικοί μου φεύγουν κάθε καλοκαίρι για 4 μήνες στη Κρήτη! Νοικιάζουν μια σπιταρόνα μπροστά στη θάλασσα που από φέτος ενημέρωσε ο ιδιοκτήτης φτιάχνει πισίνα! Το μαρτύριο θα ναι μεγαλύτερο λοιπόν απ' ότι φανταζόμουν!!Όμως βαριέμαι να ξαναμπώ και στη διαδικασία να ψάχνομαι πάλι από Σεπτέμβρη για δουλειά! Να προσαρμόζομαι σε άλλα ωράρια σε άλλες απαιτήσεις και άλλους ρυθμούς! Μήπως μπορεί να με βάλει κανείς στο Δημόσιο να γλιτώσω?

5 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Εννοείται πως θα κάνεις υπομονή! Μην έχουμε από Σεπτέμβρη τα ίδια πάλι. Τα 2ήμερα του καλοκαιριού ξέρεις πόσα μέρη υπάρχουν μαγικά; Πήγαινε Ύδρα Σαββατοκύριακο και τα ξαναλέμε...

Όσο για το δημόσιο, θα δω τι μπορώ να κάνω για την περίπτωσή σου:-Ρ

Kiara είπε...

@jirashimosu
αντε ντε!πρέπει να τρουπώξω!θα σκάσω αμα δε γίνει

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Γιατί να μη σου δώσουν? Δικαιούσαι βάση νόμου 2 ημέρες άδεια κάθε μήνα! Σε βλέπω δεκαήμερο για τσάρκα στα νησιά!

Aντώνης είπε...

Εγώ πάντως δε νομίζω ότι σου πάει το δημόσιο, αντιθέτως δένεις γάντι με το διεθνές τζετ σετ!

Kiara είπε...

@θυμήσου..
Μας εχουν πεί οτι δικαιούμαστε 1,6 μέρες το μήνα!!Κουλό?
Ιούλιο και Αύγουστο θα πάρουν οι πιο παλιοί,μετα οι παντρεμένοι και μετα εγώ!Οπότε να τρέχω Σεπτέμβρη η Ιούνιο δεν είναι η καλύτερη μου!

@αντώνης
Αντωνάκη μου ας τρουπώξω εγώ και θα χω χρόνο και για χόμπυ!