Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Σεισμός εν ώρα εργασίας!!

Τι ήταν πάλι τούτο? Πέμπτη , μέρα ερωτευμένων πράμα και να κάνει τέτοιο σεισμό! Ήμουν στη δουλειά και ξαφνικά αρχίζει ένα γλυκό νανούρισμα ώσπου συνηδειτοποιώ ότι είναι σεισμός και με πιάνει ένας πανικός ,ένα φευγιό ,τι να σας λέω από κει που μίλαγα με πελάτισσα στη δουλειά και της το έπαιζα.. και γω μαζί σας είμαι κυρά τάδε μου.. αρχίζω και φωνάζω.ΣΕΙΣΜΟΣ ,ΣΕΙΣΜΟΣ!! ΕΞΩ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ! Αυτή ατάραχη! τι έγινε?

Τίποτα κυρά μου ..απλά στον τέταρτο όροφο που είμαστε την ακούσαμε και μύρισε λιγάκι…τέτοια τρομάρα!!!

Καταγγέλλω τον κύριο σεισμό!! Να μη ξαναχτυπήσει απροειδοποίητα παρακαλώ!

5 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Βρε Κιάρα
κέντρο καταγγελιών έχει γίνει το blog σου.
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα τίποτα

(Επίσης επέλεξες νομίζω την χειρότερη γραμματοσειρά του κόσμου)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

kiara... απ' ότι ξέρω το πήρες το πτυχίο σου... προχθές πήγα σε μία συνέντευξη για δουλειά ..αλλά δε μου άρεσε το ωράριο... μήπως θες να δοκιμάσεις εσύ? ...δεν είναι σχετικό με τα ιατρικά απλά ζητούν κοπέλες από παραιατρικά επαγγέλματα.

Kiara είπε...

με εβαλες σε σκέψεις..τι δουλειά είναι αυτή που δεν εχει σχέση με τα ιατρικά αλλλά θέλουν απο παραιατρικά???
Για πες, για πες..μόνο να μην είναι στυλ εππισκέπτες υγείας,χαχαχ!
Σ'ευχαρστώ που με σκεφτηκες..

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Είναι ένα κέντρο antismoking σε εκπαιδεύουν και κάνεις κάτι με μαγνητάκια. Δεν είναι πωλήσεις. Η υπεύθυνη μου φάνηκε αρκετά καλή και φυσιολογική. Βρίσκετε στην Ν. Ιωνία ωράριο 10-7μμ το τηλέφωνο δεν το έχω τώρα μαζί μου... θα το ψάξω και θα σου πω.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

και το τηλ. είναι...2102758595