Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

΄Αρωμα !

Είμαι σίγουρη οτι το 99% των ανθρώπων είναι εξαρτημένοι από ένα άρωμα!Και γω σ' αυτή τη κατηγορία βρίσκομαι! Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω άρωμα διότι έγινε πια ένα με το πετσί μου! Δε τη μυρίζω πια! Ακόμα και το δέρμα μου τη βαρέθηκε, τη μπούχτισε, θέλει κι αυτό την αλλαγή του! Τόσα χρόνια να φλερτάρει με το ίδιο άρωμα, πάει πολύ!


Έτσι λοιπόν αφού έκανα την επίσκεψη μου στα hondos ,λούστηκα με 200 αρώματα, επέλεξα το τέλειο για μένα! Burberry Brit!


Τόσο εκκεντρικό, έντονο αλλά κλασάτο! Ταιριάζει απόλυτα σε ανοιχτές επιδερμίδες !Το έχω ερωτευτεί και γω και το δέρμα μου!Νιώθουμε σαν να εχουμε νέο γκομενάκι!

8 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Burberry's?
σοφιστικέ και classy

εγκρίνω!

(βέβαια έχω ξεχάσει πως μυρίζεις...)

Aντώνης είπε...

Να ζήσετε και να ευτυχήσετε! Φιλιά... ευκαιρία βασικά ψάχνω να μυρίσω το νέο αρωμά σου!

Ανώνυμος είπε...

Ανήκω στο 1%. Και είμαι πολύ ευτυχισμένος γι'αυτό.

Kiara είπε...

@maroulakos
παιδί μου εσυ μπορεί να σαι, ρωτας όμως και τους γύρω σου?χα!

Ανώνυμος είπε...

Ας γελάσω κινέζικα. Τσι τσι τσι.
:-)

Aντώνης είπε...

Εμάς ούτε να μας... αρωματίσεις!

TzoutziMantzourani είπε...

Εγώ συνήθιζα να αλλάζω άρωμα, μαλλιά και γκόμενο μαζί..... μετά, επειδή οι γάμοι μου κρατούσαν πάνω απο 2-3 χρόνια, οταν αρχιζα να βαρυέμαι, άλλαζα μαλλιά και άρωμα... Τώρα αποφάσισα πιά, οτι δεν μου φταίνε τίποτα τα μαλλιά μου, και επαψα να τα κόβω συνέχεια, και αλλάζω μόνο άρωμα... και άντρα... η τουλάχιστον προσπαθώ να τα συνδιάζω.... τελευταία, φοράω agent provocateur... και μου αρέσει και η μυρωδιά και το όνομα...

Stylianee είπε...

Hihi, για δες έμπνευση. Αν ήταν κάθε καινούργιο άρωμα, νέο γκομενάκι...δε θα 'χε κανείς παράπονο;)