Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

Ουπς..


Αχ να σας πώ το πόνο μου,παιδιά! Εχτές πήγα στη σχολή μου να δώ τι γίνεται ξέρετε με τις διαδικασίες τις ορκομοσίας,αιτήσεις κλπ.

Βλέπω ένα φίλο μου. Α! τι κανεις μου λέει ,καλα του λεώ,να πάμε για καφε λέει, να πάμε του λέω!

Πάμε λοιπόν και αρχίζουμε να λέμε τα νέα μας..και εκει που καθόμαστε, τσουπ το mega για ερωτησεις και σχόλια,λές και θα σώσουν τον κόσμο πια και αυτοι

Φτού γαμώτο! Τι να κάνω σκεφτομαι γρήγορα (ε! προσπάθησα πάντως) να κάτσω εδώ να με δείξει η τηλεόραση και να σκάσουν οι οχθροί μου και οι παλιοί γκόμενοι ή να τη κάνω μη και με δεί ο νέος γκόμενος και λυσσάξει?

Βάζω λοιπόν σε πιο γρήγορες στροφές το μυαλό μου και σηκώνομαι και φεύγω.Ίσα που πρόλαβα να τρουπώσω στις αντρικές τουαλέτες! Μόλις το δα κατακοκκίνησα αλλα τι να κάνω? Να βγω και να με φάει ο κροκόδειλος ή να κατσω εκει και να μου βγει το όνομα?

Κάθομαι μέσα στις αντρικιές λοιπόν και γέλαγα σ' αυτούς που βγαίνανε και με κοιτάγανε καλα καλά. Έλα μωρε θα με ξαναδούν,σκέφτηκα! Μισή ντροπή δική μου και μισή δική τους που με κοιτάνε!

Έτσι λοιπόν τη γλίτωσα! Για το παρόν τουλάχιστον γιατι μάλλον αυτη η ομορφιά μου τραβάει το φακό τι να κάνω!

Ένα πάντως είναι το σίγουρο οτι πουθενα δε μπορείς να κρυφτείς!

3 σχόλια:

Aντώνης είπε...

Τί τραβάς κι εσύ, βρε Κιάρα μου! Πάντως θέλω κι άλλες περιπέτειες, είναι απολαυστικές!

Aντώνης είπε...

Άντε, μπήκε Οκτώβρης! Αποκλείεται να μη σου χει συμβεί τίποτα!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Πάνε τα 15 λεπτά δημοσιότητας...