Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Πτυχίο μου καλό που χρόνια σε περίμενα, επίτελους ξεμίτησες!!!



Εφτά χρόνια προσπαθούσα να πιώ νερό και που... εφτανα στη πηγή και απο νερό τιποτα,παιδιά!Το τι ταλαιπώρεια πέρασα δε λέγεται! Κόντευα να αφυδατωθώ! Είχε ξεραθεί το στομα μου ,τα χειλάκια μου! Ασε που απο τις φανουρόπιτες που έφτιαχνα μπας και μου φανερώσει το πτυχίο είχα κάψει του κόσμου το ρεύμα και είχα πάρει και 3 κιλά για να της τρώω.
Επιτέλους όμως εφτασε η στιγμή να πιω το πολυπόθητο νεράκι!Δύο τελευταια μαθήματα είχαν μείνει και τα πάλευα, "τα πέρασες!" μου λέει ένας συμφοιτητής μου και ξωπίσω ένας καθηγητής να ρωτάει "σε ποιο νοσοκομείο θα πιάσεις δουλεια ,να μην έρθουμε?"χαχαχα!γελάσαμε κρύε!

Εντάξει το καθυστέρησα 3 χρόνια το πτυχίο μου , ε και..? Πέρίμενα να πάρω συνταξη απο το ΤΕΙ , περίμενα ποια κυβέρνηση θα δώσει σύνταξη σ'αυτούς τους καημένους πονεμένους αιώνιους φοιτητές που τόση ταλαιπώρεια τραβάνε και με τόση προσμονή περιμένουν!

Τέλειωσαν τώρα όμως τα βάσανα μου και τώρα θα αρχίσουν άλλα!!!ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ! Οπότε θα χει και συνέχεια η κωμωδία!

1 σχόλιο:

etalon είπε...

Καταλαβα και συ τη Μαριεττα(εκ του Μαριορη βεβαίως) μαύρισες.