Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

syoss...dry shampoo!!

 
  Χαζεύοντας στα διάφορα blog και βιντεάκια του youtube, είδα οτι κυκλοφορεί αυτό το προϊόν!

Χαμπάρι δε θα χα πάρει αλλιώς!Μόλις άκουσα-διάβασα τη μαγική λέξη όγκος δε κρατήθηκα ...φόρεσα όπως όπως το κολάν μου και ξεχύθηκα στους διαδρόμους του hondos.
Ευκαιρία κ όλας ο καημενούλης ο hondos είχε ξεχάσει τη μορφή μου...
Ιδιαίτερα λιπαρά μαλλιά δεν έχω...τώρα μάλιστα με τόσες βαφές έχει ξεραθεί το καυκάλι μου που λένε..ε και στη δεύτερη μέρα αλουσιάς λογικό είναι να πιάσω μπίχλα και να πρέπει να λουστώ!Είπα όμως να το δοκιμάσω κυρίως για τον όγκο και εντάξει λοιπόν άνθρωποι είμαστε μια φορά μπορεί να βαρεθούμε να μπούμε στη διαδικασία φρεσκολουσίματος όταν επείγει ένα ραντεβού!
Το πήρα τελικά ...ναι είναι δικό μου....θα το ξαναπάρω πάρα πολλές φορές!!!!!
Καλέ τι λιπαρότητα και βλακείες...εγώ μόλις λουστώ κανονικά και στεγνώσω τα μαλλιά πατάω τρία ψιτ κάνω το μασαζάκι μου στη κεφαλή και είμαι σούπερ περικεφαλαία!!!!
Φοβερός όγκος.Το λάτρεψα!!
Με τη μυρωδιά δε ξέρω ακόμα ...δε τρελαίνομαι αλλά ούτε και αηδιάζω.Πάντως ανάλογο προϊόν που είχα πάρει παλαιότερα (αρκετά)της kms δεν με ενθουσίασε όπως αυτό!
Το προτείνω λοιπόν!
  
Όμως hondos και να φύγεις με ένα μόνο πράγμα δε γίνεται...είπα να δοκιμάσω και αυτή τη μασκαρίτσα  της maybelline the colossal volum'express που επίσης έχω διαβάσει πολλά καλά σχόλια.Η αφορμή ήταν και το οτι είχε ενα εκπτωτικό -5Ε οπότε δεν έλεγε να αφήσω την ευκαιρία να την πάρω μόνο με 9.95Ε
Γι αυτήν είχα περισσότερες προσδοκίες...ίσως να θέλει ακόμα να ξεραθεί μπας και πήξει λιγάκι?θα σας γελάσω..συνεχίζω να τη χρησιμοποιώ και βλέπουμε!
Η αγαπημένη λακ που δέ χρειάζονται σχόλια
 Ένα μανό της reveri το οποίο δε θα ξανα έπαιρνα  διότι θέλει 3 στρώσεις για να φανεί καλά το χρώμα και δε μπορώ τόσα στρώματα στα νύχια άλλο ενα το  top coat και στούμπωσε το νυχάκι μου!


και φυσικά υποδεχόμαστε το χειμώνα και τη δυσβάσταχτη κρίση με παντόφλες!!!

Σπίτι με βλέπω για φέτος οπότε ένα γουνικό χρειάζεται....παντόφλες, ζεστούς καφέδες και κουβερτάκια βλέπω να κυκλοφορούν πολύ στο σπιτικό μου μέχρι να περάσει ο τυφώνας "κρίση"....θα περάσει?

1 σχόλιο:

ShoppingTherapy είπε...

το έχω κι εγώ αυτό το σαμπουάν και δε το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ (χωρίς σοβαρό λόγο). μου το θύμησες να το ξεθάψω