Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Μου τη δίνει να με στήνουν!



Είμαι σε κατάσταση τρέλλας...θέλω τώρα μια μανικιουρίστρα να μου φτιαξει τα νύχια!!
Δε ξαναφωνάζω στο σπίτι καμία ..δε θα ξαναασχοληθώ με τέτοιου είδους επαγγελματίες!

Τετάρτη πρωί στο εργαστήριο και μπαίνει μέσα μια κομσή κυρία..θα μου δώσετε τις απαντήσεις μου ?Όχι τις λέω εγώ αν δε μου πείτε που κάνετε το γαλλικό σας..α μου είπε είναι μια κοπελίτσα που έρχεται στο σπίτι.Έχω τρέλλα μου λέει με τα νύχια, καλύτερα να μην έχω να φάω παρά να μη φτιάξω το νύχι ... έ λέω και γω αν είναι να μη τρώει για να φτιάξει τα νύχια της, ας τη φωνάξω και γώ μπας και γλιτώσω τον διαιτολόγο.Παίρνω το τηλ της και απευθείας κλείνω ραντεβού για σήμερα στις 3! Μανικιούρ πεντικιούρ τις λέω! οκ μου λέει..στο μεταξύ μιλάμε και ενα εικοσάλεπτο για να καταλάβει τη διεύθυνση μου και το κλείνουμε.


Το γράφω στο καρνέ μου και στο ψυχισμό μου και αναμένω για λίγη χαλάρωση!
Πάω στο σπιτικό μου με γρήγορους ρυθμους ,αναβάλω το γυμναστήριο και τσουπ πάει 3:00!'Ετοιμη!Με τα αρωματικά μου τα καφεδάκια σε αναμονή και περιμένω..περιμένω..περιμένω...
ωσπου πέρασε 30' παίρνω τηλ μπας και χάθηκε! Ποιά είσαι μου λέει ,δε σε θυμάμαι...
παθαίνω εγώ...

Μόλις με θυμήθηκε μου λέει ααααααααα έπαθε εγκεφαλικό ο μπαμπας μου χτες το βραδυ και κανουμε διαδικασίες να μπεί μέσα....
και λέω τώρα εγώ...χτες το παθε σήμερα θα τον πάτε??????
και επίσης γιατι δεν ενημερώνεις καλή μου κυρία που μακάρι να ναι και ψέματα και απλα να βαριόσουν αλλα εγω τώρα που περιμένω??????εγω που κοιτάζω τα νυχάκια μου και φυσικά τελευταία ώρα που να βρω άλλο ραντεβού?

έμεινα μπουκάλα λοιπον...Καλιά να πηγαίνω σε στούντιο παρά ανώνυμα ραντεβού

3 σχόλια:

kot-itsa είπε...

akou ekei psema!!!epa8e egefaliko o mpampas mou!!xaxaxaxa

to kalytero einai ta fairynails oute rantebou oute na perimeneis..pas k sou kanoun trelh douleia!dokimase to biologiko gel 8a me 8ymh8eis

T the Beauty Queen είπε...

kiara ti itan ayto pou epathes? autes pou pane se spitia den tis empisteuomai.
se epagelmatikous xorous einai ola polu sostotera. Auto mou me endiaferei einai i ygeiini perissotero kai auti pou tha erthei sto spiti apo rantevou se rantevou pou aposteironei ta ergalia ths?
kai se mi eponimous xorous (fairynails,nuxi-nuxi ktl) kanoun polli kaluteri douleia. eidika otan einai i prosopiki ergasia tis idiktitrias pou thelei na exei kalo onoma.
xxx

Kiara είπε...

@beauty editor
panta se stoudio pigaina alla eipa na dokimasw!oso gia ta ergalia epeidi exw asxolithei me to thema exw ta dika mou eixa skopo me auta na tis elega na mou ta ftiaxei!

To thema einai oti pire kai mia fili na kleisei sti sugkekrimeni gia tetarti mesimeri.toulaxiston ekeini tin pire til kai tis eipe oti akurwnete to rantevou mas giati epathe emfragma o pateras tis prin ligo kai trexoun!!!
To xei sustima i kopela