Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Τσα!!

Επιτέλους γιατρέφτηκα!
Όλα αποκαταστάθηκαν,τελικα για μένα ο Νοέμβρης δεν ήταν και ο καλύτερος μήνας της χρονιάς!Μου τσάκισε τα νεύρα με τις αναποδιές ,τη γκρίνια και τα τοιαύτα!
Παρόλα αυτα όμως μήνας ήταν και αυτός και πέρασε.Δεκέμβρης ήρθε και εμφανίστηκε και δουλειά. Αυτό σημαίνει χαρά(για το παρών),λεφτά για shopping ή και για ένα αμαξάκι νέο αν το βάλω σκοπό και κόψω φυσικά και τα ψώνια.
Σήμερα λοιπόν εν αναμονή για το αυριανό ξεκίνημα της δουλειάς λέω να κάνω τις περιποιήσης μου.Χτές πέρασα απο τα body shop και μύρισα σχολείο και μάλιστα γυμνάσιο.Αναπόλουσα το παρελθόν και είπα να ρίξω μια ματιά στα εφηβικά μου χρόνια βλέπωντας το πρώτο μου κραγιόν,τη μάσκαρα που τώρα βέβαια έχει δώσει τη θέση της σε νέα συκευασία και φυσικα πήρα και μυρωδιές απο αξέχαστη white musk
Δε μπορούσα να αντισταθώ και ψώνισα και γω το κάτι της μου.Πήρα το παραδοσιακό eye liner,
ενα πινέλο για σκιά ,φοβερο παρεπιπτώντως ,σφουγγαράκια για καθαρισμό,για πήλινκ μια σκιά λευκή και ένα σαμπουάν για τα μαλλιά με απίστευτο άρωμα.
Σήμερα λοιπόν ,μέρα χαλάρωσης λέω να κάνω τις περιποιήσης μου πήλινκ μάσκα ,αποτρίχωση,φρύδια ,μάσκα μαλλιών γιατι τα καημένα με το σίδερο καθε τόσο ,τα χουν φτύσει!Θα κάνω και το μακιγιάζ μου το ανάλογο body shop και θα την κάνω με ελαφρά για καφεδάκι γιατι απο αύριο πρωινό ξύπνημα και δε συμαζέυεται! Αντε καλή Κυριακή και καλή βδομάδα!Να δουμε τι θα μας επιφυλάσει και αυτη!

2 σχόλια:

ShoppingTherapy είπε...

άντε καλώς ήρθες!
με τα body shop την πάτησα κι εγώ τις προάλλες, που μπήκα να πάρω ένα body lotion από τα χριστουγεννιάτικα τα limited (τέλειο το vanilla spice) κ κατέληξα να φύγω με όλη τη σειρά (ακόμα και το αρωματικό κερί) για να συμπληρώσω το ποσό και να πάρω δώρο ένα body butter... αμαρτία να το έχανα...

Kiara είπε...

Αχ έτσι την έπαθα και γω .Με ποσό ανω των 40 ευρώ ε? Καλό είναι!και γω είπα να μη το χάσω λίγο ήθελα