Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

1η Εβδομάδα!


Μία εβδομάδα λοιπόν πέρασε από την έναρξη της διαιτούλας μου και μπορώ να πω ότι την έχω τηρήσει στο 98% και ήδη αρχίζω να νιώθω καλύτερα!!
Τι είναι αυτό το πράγμα ρε παιδί μου όταν έχεις άδειο στομάχι. Άλλη διάθεση! Νιώθω πιο ευχάριστα αν και μη φανταστείτε για καμιά διαφορά εμφανισιακά !Άλλωστε είναι ακόμα και νωρίς.
Δεν είμαι μουτρούχα όπως καμιά φορά και ούτε βαριέμαι όπως συνήθως! Να σκεφτείτε σχεδόν κάθε μέρα μετά τη δουλειά πάω στα μαγαζιά και χαζεύω. Δε ψωνίζω φυσικά! Κάνω όμως πλάνο για όταν θα τη δω τη διαφορά!
Χακί παντελονάκια μικρούλια, φορεματάκια αθλητικά, πουκαμισάκια, παπουτσάκια, ανοιχτά χρώματα επιτέλους!!
Αχ τι ωραία, Άνοιξη!
Και ενώ ο κόσμος καίγεται και τσουρουφλίζεται με τα γεγονότα και τις απεργίες εγώ είμαι στο κόσμο μου! Τώρα μήπως γουρούνα? Να ανυσηχήσω? (άσχετο!!)

2 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Να ανησυχήσεις!
Εδώ ο κόσμος χάνεται...

Χαίρομαι που είσαι χαρούμενη πάντως. Όσο για το άδειο στομάχι (που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα) διαφωνώ απολύτως!

Aντώνης είπε...

Όχι χακί, αγάπη μου, όχι χακί! Χάθηκαν τα χρώματα;;;;